søndag 9. desember 2007

Bilder..


Begynner med denne gullklumpen her! Dette er Jeremy som er 1 aar gammel, er bare helskjonn:-)

Therese og jeg med to av jentene: Marisol og Maribel!

Sonia(14) med dattern Sheila, og Jeremy.

Leonardo paa 4 mnd. og mora Luz som gjemmer seg bak.

Disse tre er nesten alltid glade, og sender stadig vekk et smil:)

Jentene har som sagt tidligere forskjellige oppgaver paa senteret. En av dem er Cometolog ía. Her viser laerern hvordan man skal lage en heller pynta frisyre. Baade Therese og jeg fikk den samme frisyren paa vaart haar. Masse(!) gele og ganske saa stramt!!
Panetón i Perù er som pepperkaker i Norge. Altsaa en tradisjonell julekake her. Den er litt bolleaktig og har rosiner og papayabiter (rode og gronne) i seg - overraskende godt! Paa senteret finnes det ogsaa et bakeri. Jentene laerer aa lage forskjellige ting. Her er Gloria, Ruth og Marisol med José som jobber saa og si hele dognet paa bakriet. Han baker brod og altmuligrart, som selges til folk som har bestillt det i nabolaget.

Juletre paa Plaza Vea - Vaart stamsupermarked i helgene.

En av de faa blomstene som finner paa senteret. Er jo ganske saa tort ellers naa. Ogsaa en liten paaminnelse til dere i Norge at her finnes det ikke sno, og heller ikke minusgrader! Hvor digg er ikke det?
Det var det jeg hadde av bilder for denne gang! Har ellers siden sist opplevd mitt forste jordskjelv noensinne ..var heldigvis bare bittelite, men sa jo gulvet gaa fram og tilbake og saant! Jepp, that`s it.. haaper alle faar en flott 2. sondag i advent:-)

2 kommentarer:

Miriam sa...

hoeres skummelt ut med jordskjelv. er glad for at vi ikke har noe saant her i Thailand. jeg haaper du faar fin desember. litt advent og jul blir det uansett hvor man er, selv om jeg innrommer at det er ganske annerledes enn i Norge.
klem

mamma sa...

Hallo! Fint å se jentene dine! klemm